Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Główne odpowiedzialności:
1) Rozpoznawanie, diagnozowanie i analiza potrzeb społecznych rodzin korzystających ze świadczeń pomocy społecznej,
2) Prowadzenie działalności profilaktycznej, mającej na celu zapobieganie powstawaniu trudnych sytuacji życiowych
3) Terminowe, merytoryczne i zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie spraw na podstawie wskazanego zakresu obowiązków,
4) Stosowanie przepisów i wytycznych związanych z przestrzeganiem ochrony danych osobowych,
5) Przestrzeganie regulaminów, zarządzeń, zasad i przepisów BHP, decyzji i poleceń Dyrektora.
Charakterystyka pracy:
1) Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych, na podstawie przeprowadzonego wywiadu ustalanie form i zakresu udzielanej pomocy przy współudziale klienta oraz opracowywanie planów pomocy na rzecz osób potrzebujących, w tym obywateli Ukrainy.
2) Współpraca i współdziałanie z organizacjami pozarządowymi oraz wyspecjalizowanymi instytucjami, innymi organizacjami i podmiotami w zakresie organizowanej pomocy na rzecz rodzin z dziećmi,
3) Tworzenie i współudział w tworzeniu projektów programów socjalnych na rzecz rodzin z dziećmi,
4) Przygotowywanie okresowych sprawozdań, informacji, analiz, zgodnie z poleceniem przełożonego,
5) Wprowadzanie danych i bieżące uzupełnianie komputerowej bazy danych klientów na podstawie przeprowadzonych wywiadów środowiskowych,
6) Sporządzanie statystyki, sprawozdawczości oraz analiz w swoim rejonie działania.