Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
- Prowadzenie akt osobowych,
- Pomoc mieszkańcom w rozwiązywaniu problemów,
- Oddziaływanie na pracowników i mieszkańców Domu w zakresie kształtowania prawidłowych postaw oraz wzajemnych stosunków międzyludzkich,
- Współpraca z opiekunami Domu, pielęgniarkami i pozostałymi pracownikami Domu,
- Pomoc w utrzymaniu kontaktów z rodzinami,
- Współpraca z Gminnymi Ośrodkami Pomocy Społecznej, Miejskimi Ośrodkami Pomocy Społecznej w zakresie zasiłków,
- Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji z uwzględnieniem stosownych metod i form pracy oraz ich efektów,
- Prowadzenie akt osobowych mieszkańców ( urlopy, sporządzanie wykaz odpłatności mieszkańców, formalności związanych ze zgonem),
-przyjmowanie i wysyłanie poczty mieszkańców,
- Rozliczanie odpłatności za pobyt mieszkańców,
- Prowadzenie zespołu terapeutyczno - opiekuńczego polegającego na odbywaniu cotygodniowych posiedzeń zespołu, prowadzenie niezbędnej dokumentacji i współpracy z innymi służbami.