PRACOWNIK INFOLINII (CALL CENTER) Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI

2025-06-01 ID OFERTY: 1065687
- Telefoniczna obsługa Klientów Firmy (wyłącznie połączenia przychodzące) oraz aktywna sprzedaż nowych usług i produktów. Pomaganie klientowi w rozwiązaniu jego problemów dotyczących płatności, rachunków i innych kwestii. Aktywacja i dezaktywacja usług. - Praca na dwie zmiany w godzinach: 6:00-21:00 + soboty, niedziele,święta (według grafiku).

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?