Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
- opracowywanie projektów planów inwestycyjnych dotyczących budowy, rozbudowy i modernizacji obiektów teatru
- opracowywanie projektów planów zakupów ze środków inwestycyjnych z podziałem na komórki organizacyjne teatru
- ustalenie zasad realizacji i sprawowanie nadzoru nad prawidłowym wykonaniem zadań inwestycyjnych w teatrze, stosowanie do obowiązujących przepisów oraz wytycznych zarządu województwa
- współdziałanie z kierownikami komórek organizacyjnych teatru przy zbieraniu i analizie potrzeb teatru w odniesieniu do działań inwestycyjnych oraz ich weryfikowanie
- koordynacja organizacyjna w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych
- współpraca z osobami fizycznymi i prawnymi w celu sprawnego, terminowego i zgodnego z zawartymi umowami prowadzenia inwestycji i kapitalnych remontów, serwisów, wad, usterek oraz ich rozliczanie
- gromadzenie informacji i dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych w teatrze
- sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad obsługą, konserwacją serwisami oraz remontami urządzeń i instalacji energetycznych i urządzeń cieplno- klimatyzacyjnych oraz prowadzenie wymaganych pomiarów
- współpraca z generalnym wykonawcą BX- zgłoszenie wad i reklamacji na wykonywane usługi
- badanie i racjonalizowanie kosztów zużycia energii elektrycznej
- realizacja bieżących przeglądów urządzeń technicznych (UDT)
- prowadzenie postępowań serwisowych systemów zainstalowanych w obiekcie oraz nadzór nad realizacją umów serwisowych obiekty
- pełnienie funkcji administratora konta w centralnym rejestrze operatorów urządzeń i systemów ochrony przeciwpożarowej