Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (papierowej i elektronicznej).
Wspieranie działań logistycznych w firmie, w tym organizacja wysyłki dokumentów i towarów, przygotowywanie etykiet adresowych, drukowanie listów przewozowych, nadzór nad prawidłowym pakowaniem przesyłek.
Archiwizacja i porządkowanie dokumentacji.
Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka).
Wprowadzanie danych do systemów informatycznych.
Przygotowywanie zestawień, raportów i prostych pism urzędowych.
Pomoc w organizacji spotkań i wydarzeń firmowych.
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz współpracownikami.
Wsparcie administracyjne pozostałych działów firmy.
Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej, w tym teczek osobowych (akta osobowe).
Rejestracja pracowników w systemach kadrowo-płacowych oraz obsługa systemów monitorujących czas pracy.
Nadzorowanie terminów badań lekarskich, szkoleń BHP oraz innych obowiązkowych formalności.
Dbałość o przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych (RODO) w dokumentacji kadrowej.
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.