Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
prowadzenie spraw merytorycznych: pomoc w prowadzeniu spraw merytorycznych związanych z wykonywaniem zadań określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz statucie i innych aktach prawnych, dotyczących nieruchomości zamieszkanych przez mieszkańców; weryfikacja deklaracji i zgłoszeń: weryfikacja składanych przez właścicieli nieruchomości deklaracji dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, analiza zgłoszeń o niewykonaniu lub nieprawidłowym wykonaniu obowiązku złożenia deklaracji oraz niewłaściwego wypełniania obowiązku selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; kontrola opłat: kontrola wysokości uiszczanych przez właścicieli nieruchomości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi; ewidencja nieruchomości: weryfikacja prowadzonej ewidencji nieruchomości dotyczącej danych niezbędnych do wymiaru i poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; współpraca i prowadzenie postępowań: współpraca z gminami, instytucjami i innymi podmiotami w celu zgromadzenia materiałów dowodowych w prowadzonych postępowaniach; organizacja pracy: wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę w określonych terminach, organizacja własnej pracy w celu zapewnienia efektywnego funkcjonowania biura; obsługa urządzeń i dokumentów: obsługa urządzeń biurowych, takich jak komputer, telefon, drukarka, fax oraz nadzór nad dokumentami jednostki i ich odpowiednie zabezpieczenie; komunikacja i raportowanie: odbieranie połączeń telefonicznych oraz przekazywanie informacji do odpowiednich działów, przekazywanie przełożonemu lub pracodawcy wyników własnej pracy; podnoszenie kwalifikacji i przestrzeganie przepisów: stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach i kursach, przestrzeganie regulaminu oraz przepisów BHP i przeciwpożarowych obowiązujących w miejscu pracy; odpowiedzialność i zachowanie tajemnicy: ponoszenie odpowiedzialności za podejmowane decyzje i przestrzeganie przepisów prawa oraz przepisów BHP i przeciwpożarowych, zachowanie poufności w stosunku do danych pracowników i całej jednostki
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.