Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
- sprawowanie nad mieszkankami Domu stałej, profesjonalnej opieki medycznej, poprzez wykonywanie zabiegów leczniczych, diagnostycznych, pielęgnacyjnych;
- permanentne obserwowanie stanu zdrowia mieszkanek, gromadzenie danych na ten temat i zgłaszanie lekarzowi własnych obserwacji podczas wizyty lekarskiej;
- prowadzenie obowiązującej dokumentacji w zakresie stanu zdrowia mieszkanek, w szczególności kart pacjenta, książki raportów pielęgniarskich, książki zabiegowej, kontrolek, kart ze zleceniami lekarskimi;
- współpraca z Działem Usług Opiekuńczo-Wspomagających w zakresie kompleksowej opieki i terapii mieszkanek;
- współpraca z pracownikiem socjalnym w zakresie wypełniania dokumentacji niezbędnej do pozyskiwania środków pomocniczych z NFZ, czy innych instytucji;
- współpraca z pionem żywienia w zakresie stosowanych diet, przekazywanie ewentualnych zmian na bieżąco;
- współpraca z fizjoterapeutą w zakresie zlecanej i prowadzonej rehabilitacji leczniczej;
- współpraca z kierowcą w organizowaniu wyjazdów na konsultacje lekarskie, bądź powrót mieszkanek hospitalizowanych;
- współpraca z apteką w celu zamawiania zleconych leków lub innych środków i ich inwentaryzowanie w receptariuszu;
- współpraca z przychodniami lekarskimi w celu rejestrowania mieszkanek na wizyty lekarskie zgodnie ze zleceniami, bądź potrzebami zdrowotnymi, kompletowania dokumentacji medycznej i koordynowania opieki zdrowotnej mieszkanki;
- sortowanie, zabezpieczanie, przechowywanie i wydawanie odpadów medycznych zgodnie z procedurą.