Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
-całodobowe przyjmowanie informacji o wystąpieniu lub podejrzeniu wystąpienia
stanu nagłego zagrożenia dla życia i zdrowia, środowiska lub mienia przekazywanych na numer alarmowy 112; 997; 998.
-całodobowe zapewnienie obsługi zgłoszeń alarmowych, w tym obcojęzycznych,
kierowanych na numer 112; 997; 998
-kwalifikowanie zgłoszeń alarmowych w zależności od miejsca zdarzenia i rodzaju
zagrożenia w celu jego zarejestrowania i zakończenia zgłoszenia albo zarejestrowania i przekazania odpowiednio do: dyspozytora w jednostce Państwowej Straży Pożarnej, dyżurnego w jednostce Policji,
dyspozytora medycznego w dyspozytorni medycznej systemu PRM, innych podmiotów o charakterze ratowniczym lub służb współpracujących z systemem powiadamiania ratunkowego, które są przygotowane do niezwłocznego reagowania i realizowania zadań w czasie występowania
nagłego zagrożenia dla życia i zdrowia albo mienia i środowiska;
-zapewnienie wymiany informacji w czasie rzeczywistym pomiędzy operatorami numerów alarmowych i dyspozytorami służb i podmiotów ratowniczych spoza Centrum Powiadamiania Ratunkowego;
-przekazywanie do podmiotów ratowniczych informacji co najmniej o miejscu zdarzenia, rodzaju zagrożenia i liczbie poszkodowanych, przy użyciu dostępnych w Centrum Powiadamiania Ratunkowego środków i systemów teleinformatycznych;
-powiadamianie o zdarzeniu, w sytuacjach tego wymagających, innych Centrów Powiadamiania Ratunkowego oraz podmiotów ratowniczych i służb w celu wspomagania i zabezpieczenia działań ratowniczych lub akcji prowadzenia medycznych czynności ratunkowych;
-współdziałanie z innymi Centrami Powiadamiania Ratunkowego, przez utrzymywanie łączności i wymianę informacji w zakresie niezbędnym do skutecznego prowadzenia działań ratowniczych i akcji, prowadzenia
medycznych czynności ratunkowych, za pośrednictwem dostępnych środków i systemów teleinformatycznych;
-przejmowanie obsługi zgłoszeń na numery alarmowe z obszaru działania innego Centrum Powiadamiania Ratunkowego, wyznaczonego w ramach zastępowalności;
-współpraca z Dyżurnym Operacyjnym WCZK w zakresie informowania o zaistniałych na terenie województwa zdarzeniach.