Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?

Office Coordinator

2025-07-05 ID OFERTY: 1074148

Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy zlokalizowanej na warszawskim Ursynowie ( w pobliżu linii metra M1) poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

Office Coordinator.

Osoba w tej roli będzie odpowiedzialna za :

  • organizację codziennego funkcjonowania biura (zamówienia materiałów biurowych, kontakt z dostawcami, nadzór nad sprzętem).
  • koordynację obiegu korespondencji i archiwizacja dokumentów.
  • organizację podróży służbowych i zakwaterowania ( loty, transfery, hotele)
  • obsługę umów i faktur, kontakt z interesariuszami, współpracę z działem finansowym
  • przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby zarządu.
  • wsparcie onboardingu nowych pracowników
  • współpracę przy organizacji  wydarzeń i konferencji (lokalnych i międzynarodowych)
  • współpracę z działam innymi działami w firmae m. in działem sprzedaży, IT, HR, Compliance
  • kontakt z firmami sprzątającymi, kurierskimi, serwisowymi
  • współpracę z administracją budynku
  • wspieranie inicjatyw integracyjnych i komunikacji wewnętrznej.
  • tworzenie przyjaznego i efektywnego środowiska pracy.

Szukamy osoby, która:

  • posiada min 2 lata doświadczenia w obszarze administracji biura, ( w roil Office Managera, Office Assistant)
  • zna język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację ( min.B2)
  • zna w stopniu bardzo dobrym narzędzia pakietu MS Office.
  • jest świetnie zorganizowana, komunikatywna i samodzielna,
  • potrafi ustalać priorytety i pracować nad wieloma zadaniami jednocześnie oraz proaktywnie podchodzi do wykonywania zadań.

Nasz Klient oferuje :

  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
  • realny wpływ na funkcjonowanie organizacji
  • pracę w przyjaznym, wspierającym środowisku
  • możliwość rozwoju i udziału w ciekawych projektach

Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

Przewiń do góry