Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Diagnozowanie usterek i niesprawności taboru kolejowego: kontrola stanu technicznego wagonów, lokomotyw i innych pojazdów szynowych, wykrywanie uszkodzeń mechanicznych, pneumatycznych, hydraulicznych i elektrycznych.
Wykonywanie napraw bieżących i planowych: naprawa i wymiana elementów podwozia, układów hamulcowych, sprzęgów, wózków jezdnych, elementów ramy i nadwozia, konserwacja i serwisowanie części ruchomych.
Obsługa urządzeń warsztatowych i pomiarowych: korzystanie z narzędzi ręcznych, pneumatycznych, podnośników, dźwigów kolejowych, obrabiarek i urządzeń diagnostycznych, posługiwanie się przyrządami do pomiaru geometrii kół, luzów, nacisków itp.
Wykonywanie przeglądów technicznych taboru: udział w przeglądach poziomu P1-P5 zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową (DTR), przygotowywanie taboru do eksploatacji lub rewizji.
Dokumentowanie wykonanych prac: wypełnianie kart pracy, raportów przeglądów i napraw, prowadzenie dokumentacji technicznej i zgłoszenia nieprawidłowości przełożonym.
Przestrzeganie przepisów BHP i ochrony środowiska: stosowanie środków ochrony indywidualnej, bezpieczna obsługa maszyn i urządzeń oraz właściwe postępowanie z odpadami.
Współpraca z zespołem utrzymania ruchu i innymi pracownikami kolei: konsultowanie diagnoz i zakresu napraw z mistrzem lub kierownikiem utrzymania taboru, przekazywanie informacji związanych z bezpieczeństwem eksploatacji.