Manager Serwisu Technicznego
Opis stanowiska
Dla naszego klienta, firmy Domtom Serwis Sp. z o.o., poszukujemy Managera Serwisu Technicznego z Krakowa i okolic. Praca w siedzibie firmy w Krakowie.Będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie operacjami serwisowymi i sprzedażowymi w terenie, oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Manager Serwisu odpowiada za codzienne funkcjonowanie zespołu serwisantów, rozwój oferty sprzętu, współpracę z partnerami oraz rentowność działu serwisu i wynajmu.Codzienny zakres obowiązków:- Koordynowanie codziennych zadań serwisantów pracujących w terenie- Planowanie i nadzór nad realizacją zleceń serwisowych- Prowadzenie dokumentacji serwisowej, kontrola fakturowania i rozliczeń- Dbanie o jakość i rzetelność wykonywanych usług- Wdrażanie nowych technologii serwisowych- Współpraca z działem sprzedaży- Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami- Rozbudowa portfolio produktowego i nadzór nad magazynem- Współpraca z dostawcami- Odpowiedzialność za wynik finansowy serwisu- Optymalizacja kosztów i procesów- Tworzenie i wdrażanie standardów pracy serwisu
Wymagania stanowiska
- Minimum 3 lata doświadczenia w serwisie lub branży techniczno-handlowej
- Umiejętności techniczne: elektryczne, hydrauliczne, montażowe
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub koordynacji pracy
- Samodzielność, decyzyjność, dobra organizacja pracy
- Systematyczność i rzetelność
- Chęć nauki nowych rozwiązań i rozwoju w firmie
- Znajomość pakietu Office i systemów serwisowych
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętności handlowe - mile widziane
Oferujemy
Forma zatrudnienia: umowa o pracę lub współpraca B2B
Wynagrodzenie: UoP do 6 000 zł netto podstawy + atrakcyjny system premiowy
Dodatkowe Benefity:
Program wdrożeniowy
Prywatna opieka medyczna
Samochód służbowy
Ubezpieczenie na życie