Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
1.Dbanie o racjonalny rozwój biblioteki, zgodny z potrzebami środowiska wojskowego. 2.Systematyczne gromadzenie materiałów bibliotecznych. 3.Opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie zasobów bibliotecznych zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami bibliotecznymi. 4.Planowanie pracy biblioteki. 5.Współpraca z bibliotekami ogólnopolskiej sieci bibliotecznej w zakresie wypożyczeń międzybibliotecznych. 6.Opracowywanie wymaganych sprawozdań z działalności biblioteki oraz prowadzenie analiz czytelniczych. 7.Prowadzenie wypożyczeń i obsługa czytelni w godzinach ustalonych przez Kierownika Klubu. 8.Przygotowanie i przeprowadzenie selekcji księgozbioru i materiałów bibliotecznych. 9.Organizacja i prowadzenie inwentaryzacji zbiorów biblioteki (wg obowiązujących przepisów bibliotecznych). 10.Organizowanie i doskonalenie form upowszechniania czytelnictwa. 11.Prowadzenie gospodarki materiałowej finansowej biblioteki. 12.Prowadzenie dokumentacji czytelniczej. 13.Udział w planowaniu
i realizacji zamierzeń kulturalno-oświatowych, dostosowanych do celów i zadań działalności wychowawczej Centrum oraz potrzeb lokalnego środowiska wojskowego garnizonu. 14.Organizowanie przedsięwzięć integrujących środowisko wojskowe. 15.Uczestniczenie w organizacji uroczystości państwowych, wojskowych i patriotyczno-religijnych wynikających z Ceremoniału Wojskowego Sił Zbrojnych RP. 16.Pełnienie roli konferansjera w przedsięwizęciach realizowanych w Klubie. 17.Promowanie działań biblioteki w środowisku wojskowym i lokalnej społeczności. 18.Tworzenie warunków do zapewnienia rodzinie żołnierza i pracownika RON wszechstronnego rozwoju zainteresowań czytelniczych. 19.Współpraca z samorządowymi ośrodkami kultury, stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi (zgodnie z obowiązującymi przepisami) w celu urozmaicenia i uatrakcyjnienia oferty kulturalnej kierowanej do środowiska wojskowego garnizonu. 20.Prowadzenie dokumentacji realizowanych przedsięwzięć. 21.Opracowywanie dokumentacji planistycznej i sprawozdawczej dotyczącej zajmowanego stanowiska. 22.Uczestniczenie w charakterze kierownika lub opiekuna wypoczynku młodzieży
w zamierzeniach organizowanych przez Klub.
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.