Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
- zarządzanie projektem od strony technicznej i finansowej,
- planowanie i kontrolowanie budżetu projektu,
- zapoznanie się z wymaganiami dokumentacji technicznej,
- nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót zgodnie z przyjętym harmonogramem, udział w opracowywaniu harmonogramu,
- wnioskowanie i uzgadnianie z przełożonym ewentualnych podwykonawców,
- nadzór nas sporządzaniem dokumentacji prowadzonego projektu oraz raportowanie,
- nadzór nad zadaniami wykonywanymi w ramach projektu,
- nadzór nad zamówieniami oraz zakupami,
- bezpośredni kontakt i współpraca z inwestorami oraz podwykonawcami,
- analiza ryzyka, opracowywanie działań zapobiegawczych i naprawczych, bieżące monitorowanie i kontrola ryzyka, podejmowanie akcji naprawczych w przypadkach zagrożenia niewłaściwego przebiegu projektu,
- protokolarne przejmowanie od zamawiającego placu budowy,
- nadzór nad przekazywaniem do realizacji oraz przechowywanie po zakończeniu robót dokumentacji techniczno-roboczej na zlecone roboty,
- uzgadnianie z inspektorem nadzoru konieczności wykonania robót dodatkowych, przeprowadzanie analizy i opisu robót oraz przedkładanie inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia,
- nadzorowanie właściwego wykorzystania sprzętu i środków transportu