Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
1) organizowanie, kierowanie i nadzór nad funkcjonowaniem Dziennego Domu Pobytu (DDP).
2) nadzór nad organizowaniem usług opiekuńczych oraz wspomagających, a także prawidłowych i bezpiecznych warunków pobytu dla podopiecznych DDP.
3) opracowywanie strategii działań, inicjowanie działań zmierzających do ciągłej poprawy świadczonych usług, współpraca z innymi jednostkami, organizacjami pozarządowymi i środowiskiem lokalnym.
4) realizacja kompetencji pracodawcy wobec pracowników DDP.
5) realizowanie planu finansowego DDP zgodnie z budżetem.
6) zarządzanie mieniem DDP.
7) ewidencjonowanie uczestników, w tym prowadzenie dokumentacji wsparcia i ewaluacji.
8) nadzorowanie organizowania czasu wolnego uczestnikom.
9) sporządzanie comiesięcznych sprawozdań z zakresu realizowanych zadań.
10) przygotowywanie i przekazywanie podopiecznym informacji o wysokości comiesięcznych odpłatności za pobyt w DDP oraz bieżące monitorowanie wpłat należności.