Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
- organizowanie pracy i zarządzanie podległym zespołem,
- dbanie o ekspozycję asortymentu oraz jego dostępność w sklepie stacjonarnym,
- sprzedaż i utrzymywanie obsługi klienta na poziomie zgodnym z firmowymi standardami,
- rozliczanie kas i generowanie raportów kasowych dobowych i miesięcznych realizacja celów liczbowych i jakościowych sklepu,
- zamówienia i zwroty towarów, remanent, przygotowywanie raportów, analiz sprzedażowych,
- tworzenie grafików dla podległych pracowników oraz rozliczanie czasu pracy,
- rekrutacje, szkolenia i rozwój zespołu, rozwiązywanie ewentualnych konfliktów raportowanie wyników oraz rozliczenie punktu otwarcia/zamknięcia punktu,
- nadzór nad właściwym funkcjonowaniem sklepu,
- obsługa gości apartamentów znajdujących się nad Cukiernią, w ramach obiektu, w tym wystawianie kart pobytu, meldowanie, rozliczanie płatności, wystawianie raportów, prowadzenie bieżącej sprzedaży miejsc noclegowych oraz ewidencji pokoi,
- koordynacja pracy pracowników porządkowych, weryfikacja czystości pokoi, dbanie o czystość w obiekcie, reagowanie w sytuacjach kryzysowych.
Praca w systemie zmianowym, od poniedziałku do soboty, zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą.