Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Bieżące wsparcie techniczne dla użytkowników, przyjmowanie i obsługa zgłoszeń, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem, instalowanie, konfiguracja i aktualizacja komputerów, drukarek, oprogramowania, zarządzanie kontami użytkowników, prowadzenie ewidencji sprzętu oraz oprogramowania, dbanie o bezpieczeństwo danych i przestrzeganie procedur IT, udzielanie instruktażu i krótkich szkoleń użytkownikom w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania.
Jedna zmiana, godziny pracy pn-czw 7.00-15.30, pt 7.00-13.00
Składowe wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze 4586,00 zł brutto+dodatek stażowy