Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało m.in.:
Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów w tym:
wstępna analiza zadań i obliczanie szacunkowych kosztów zadań
prowadzenie spraw projektów dla planowanych remontów, w tym pozyskiwanie projektów oraz organizacja weryfikacji uzyskanych projektów
pozyskanie wykonawców robót budowlanych i kontrola realizacji na placu budowy
nadzór inwestorski w prowadzonych remontach i inwestycjach zgodnie z posiadanymi uprawnieniami
udział w realizacji przeglądów 5-cio letnich obiektów budowlanych obsługiwanych przez Wydział Inwestycji i Rozwoju
przygotowanie dokumentacji do zamówień publicznych udział w pracach komisji przetargowej oraz współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych
prowadzenie spraw rozliczeń dotacji, subwencji i pożyczek pozyskanych na inwestycje
Zadania okresowe:
wsparcie innych Wydziałów Urzędu Miasta oraz instytucji miejskich w trakcie realizowania przez nich zadań inwestycyjnych lub remontowych
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.