Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z przepisami prawa oraz ewidencja wszystkich operacji gospodarczych; kontrola i księgowanie dokumentów, faktur, wyciągów bankowych; weryfikacja poprawności zapisów i kontrola merytoryczna dokumentów; prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych; zamykanie okresów sprawozdawczych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych); sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT); prowadzenie i rozliczanie podatku CIT, PIT, VAT w tym przygotowywanie pliku JPK;
sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych GUS i innych wynikających z przepisów; sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby zarządu, banków i instytucji zewnętrznych;
przygotowywanie bilansów rocznych; nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych; zarządzanie i nadzór nad pracą działu księgowości; kontrola prawidłowości i terminowości naliczania wynagrodzeń i rozliczeń z ZUS; kontrola operacji gospodarczych i finansowych; współpraca z zarządem w zakresie spraw finansowych; kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi, takimi jak Urząd Skarbowy, ZUS, GUS, banki, monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i ustawie o rachunkowości oraz wdrażanie ich w życie; przeprowadzanie inwentaryzacji