Brygadzista/Team Leader - obiekty przemysłowe - DARMOWE ZAKWATEROWANIE I DOJAZD! - PRACA OD ZARAZ!
Gotowy na międzynarodowe projekty elektryczne we Francji? 🇫🇷
Dołącz do stabilnej, międzynarodowej firmy ze 100-letnią tradycją , zatrudniającej 12 000 pracowników i pracuj jako Brygadzista/Team Leader na największych obiektach przemysłowych w całej Francji!
📃 Umowę podpisujesz bezpośrednio z firmą (NIE z agencją APT)!
🚘 Wyjazd możliwy w ciągu maksymalnie 2 tygodni!
📑 Co zyskasz:
- Stabilne i stałe zatrudnienie w oparciu o polską umowę o pracę , umowa podpisywana bezpośrednio z polskim oddziałem firmy (po 3 miesiącach umowa na czas nieokreślony)
 - Wynagrodzenie w EURO/PLN (TY wybierasz) w przedziale 2800-3300 € lub 12 000-14 000 zł netto
 - Darmowe zakwaterowanie (apartament lub dom, w pełni wyposażony w kuchnie, łazienki, pralnie - pokój 1 osobowy)
 
- Darmowy transport z/do Francji
 
- Niezbędny sprzęt
 - Ubrania robocze
 - Dietę
 - Pracę od poniedziałku do piątku, po 8-10 godzin dziennie, w systemie 6/1 lub 10/2 - TY wybierasz, jak często wracasz do Polski. Możesz też pracować w trybie ciągłym, bez zjazdów, jeśli chcesz zostać we Francji dłużej
 - Możliwości rozwoju na dużych projektach realizowanych we Francji
 - Administracyjną organizację całego wyjazdu
 
⚙️ Do Twoich zadań będzie należało:
- Organizacja i nadzór nad pracami elektrycznymi na obiektach budowlanych
 - Reprezentowanie firmy na miejscu
 - Komunikacja z klientem w j.angielskim/j. francuskim
 - Wsparcie zespołu - do 10 osób
 - Tworzenie raportów
 - Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
 - Ścisłe przestrzeganie i nadzór nad przepisami BHP
 
🎯 U kandydatów zwracamy uwagę na :
- Wykształcenie średnie elektryczne
 - Komunikatywny język angielski lub język francuski - poziom B2
 - Prawo jazdy kat. B
 - Doświadczenie w nadzorowaniu prac przy realizacji projektów z obszaru elektryki
 - Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
 - Umiejętność czytania schematów elektrycznych
 - Gotowość do podróży służbowych do Francji
 - Komunikatywność, zaangażowanie i odpowiedzialność
 - Dobra organizacja pracy
 
Mile widziane:
- Uprawnienia SEP
 - Uprawnienia na wózki nożycowe
 
Jak wygląda proces rekrutacji:
1. Najpierw rozmowa telefoniczna - około 30 minut, żeby poznać Twoje oczekiwania i przedstawić najważniejsze informacje.
2. Już tego samego lub następnego dnia umawiana jest rozmowa online.
3. Po rozmowie online przekazywane są wszystkie niezbędne dokumenty, a cały proces zamyka się w ciągu maksymalnie dwóch tygodni (dokumentacja, badania medycyny pracy, uprawnienia).
4. Pakujesz walizki i ruszasz na projekt!
➡️ Jeśli oferta Cię zainteresowała to zapraszam do kontaktu!
👱🏻♀️ Weronika Kantor - Młodszy specjalista ds. rekrutacji
📲 +48 884 412 965
KRAZ: 33114