Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
- Nadzór nad utrzymaniem należytego stanu sanitarno porządkowego i technicznego nieruchomości w swoim rejonie;
- Przeprowadzanie szczegółowych przeglądów nieruchomości, mających na celu utrzymanie porządku i właściwego stanu technicznego w pomieszczeniach ogólnego użytku;
- Wyposażanie sprzątaczy nieruchomości w niezbędny sprzęt oraz środki do utrzymania czystości;
- Zapewnienie pełnej i estetycznej informacji dla mieszkańców na klatkach schodowych w budynkach;
- Udział w przeglądach budynków;
- Współpraca z Policją, Strażą Miejską, Państwową Inspekcją Sanitarną w zakresie porządku publicznego oraz czystości w rejonie;
- Obsługa zebrań Rady Osiedla;
- Prowadzenie bieżącej obsługi administrowanej nieruchomości;
- Terminowe udzielanie odpowiedzi na korespondencję kierowaną przez mieszkańców