Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
1. obsługa punktu informacyjnego w Centrum Integracji Cudzoziemców, w tym udzielanie informacji w zakresie:
- legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców,
-spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce,
2. wspieranie interesantów przy:
- wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce,
- zakładaniu kont w Module Obsługi Spraw,
- zakładaniu kont na portalu praca.gov.pl,
- umawianiu wizyt w Wydziale Spraw Cudzoziemców celem uzupełnienia złożonych dokumentów,
- korzystaniu z kanałów i narzędzi komunikacji z Wydziałem Spraw Cudzoziemców
3. przyjmowanie dokumentów związanych z legalizacją pobytu lub pracy cudzoziemców,
4. obsługa systemów informatycznych w zakresie spraw cudzoziemców,
5. zbieranie danych i przygotowanie materiałów informacyjnych związanych z pobytem lub pracą cudzoziemców,
6.wspieranie procesu komunikacji klienta z Wydziałem poprzez przekazywanie informacji, tworzenie pism i prowadzenie spotkań informacyjnych,
7.wspomaganie prowadzenia dokumentacji,
8.przygotowywanie projektów pism i sprawozdań dotyczących realizowanych zadań,
9. w razie konieczności wspomaganie obsługi infolinii
WARUNKI PRACY
- praca związana z obsługą klientów oraz wykonywaniem typowych prac administracyjno-biurowych z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
- klatka schodowa o stromych, przekraczających normatyw stopni, schodach z poręczami
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościam
- budynek wyposażony w platformę dla osób niepełnosprawmnych
Miejsce pracy: siedziba Centrum Integracji Cudzoziemców w Poznaniu, natomiast konkretne miejsca pracy będą ustalane po zakończeniu rekrutacji kandydatów (możliwość wykonywania zadań rotacyjnie w różnych miejscach obsługi klientów w centrach integracji cudzoziemców, punktach obsługi klientów Wydziału Spraw Cudzoziemców)